mandag den 28. maj 2012

"WORKING HARD EVENTUALLY LETS YOU PLAY EVEN HARDER"

Sikke en skøn pinseferie jeg har haft! Fredag var jeg til fest, hvorefter jeg sov med min veninde Line. Lørdag fik vi besøg af min halvsøster, min søster og jeg lavede smoothies og så film ("Real Steel"), og derudover var jeg ude for at cykle 10,5km. I går slappede jeg egentlig bare af herhjemme, og så gik jeg en lille aftentur på 6km. I dag har jeg igen været ude for at cykle, denne gang 11 - 12 km., og det føles super godt :-) Derudover har vi grillet hele weekenden, mums mums mums... I aften skal jeg bare nyde lidt god mad med min familie, og derefter slappe af med noget SATC. Nu skal jeg bare lige have overstået tre alm. skoledage, og så er det ENDELIG sidste skoledag, dejligt! Jeg er godt nok nervøs for mine eksaminer, for jeg er kommet til at lægge det lidt på hylden, og har hverken fået læst pensum eller øvet endnu, så jeg har noget arbejde foran mig. Håber i stadig følger med derude! Der kommer nemlig snart nogle sprøde indlæg ind på bloggen, når jeg lige får tid til det ;-) Og så har jeg forresten også fået købt min udklædning til sidste skoledag, men i må vente med at finde ud af, hvad det er! Sommerkys herfra...



Mod solnedgangen... 

Det var denne film, som jeg så med min søster i lørdags. Den ligner umiddelbar 

lidt af en actionfilm, men jeg sværger, den er fantastisk! Der er selvfølgelig
noget action i den, men den handler også om forholdet mellem en far og hans
søn, om at følge sine drømme og drømme stort! Og så er det hele krydret med
god humor og en ret lækker hovedrolle... Tjek den ud, thumbs up herfra!

Mmmm... Find opskriften i et af D.I.Y. indlæggene :-) 

10,5km? DONE!

Just my words...

Bukker og takker for det dejlige pinse-vejr, det har været skønt!

Xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar