tirsdag den 8. maj 2012

WHITE TRANSPARENT SHIRT & RED NAILS

Jeg brugte min søndag med min søde veninde Emma, hvor vi havde "chill-dag", og lavede absolut INGENTING udover at guffe jordbær, lakere negle, se film og hyggesnakke. Om aftenen bagte min mor og jeg boller, mmmm... Dejlig dag! I går var vi til dansk eksamen (skriftlig fremstilling), og jeg valgte at skrive et essay om reality-TV. Det var nogle vildt dårlige emner! Men jeg tror, at det gik okay :-) We'll see... Derudover fik jeg lavet stort set alle forberedelser (disposition mm.) til min mundt. tysk eksamen, efter jeg kom hjem - Jeg burde egentlig gå i gang med min engelsk disposition til min mundtlige eksamen, der har deadline denne fredag, men jeg er simpelthen for træt i dag, så det må jeg få gjort i morgen. Alle de eksaminer, puha! Her er lidt pics fra dagens look:





Xxx





Ingen kommentarer:

Send en kommentar