onsdag den 16. maj 2012

WHAT'S HAPPENING?

Det er bare så dejligt, når der sker en masse spændende ting i ens liv, og det venter i mit tilfælde liiige rundt om hjørnet! Der er ikke sket så meget her i starten af ugen, da vi bare roder rundt med eksamensforberedelser til de forsk. fag. Jeg var forresten til geografi-eksamen i går, og dermed er 4 ud af 8/9 eksaminer overstået, YES... Nu håber jeg bare på, at det er gået godt nok :-) Men nu kommer der endelig lidt kulør på tingene igen, der starter med fest i morgen aften. Derudover står der alle disse skønne ting for døren: 

- Sidste skoledag + afslutningsfest om aftenen, hvorefter vi får læseferie.
- Forhåbentlig (!!) Haze.
- Dimission på skolen (hvor jeg får mit afgangsbevis osv., og ENDELIG er helt færdig med folkeskolen).
- SOMMERFERIE, der som bekendt indeholder ENE skønne "events", bl.a. noget sommerhus lign. med et par venner, koncerter, solrige stunder og tusinde (fede) aftaler, og meget mere! 
- Skolestart i 1.g på Holstebro Gymnasium. 
- En uges ferie til et femstjernet hotel med min familie i Side i Tyrkiet, hvor jeg kommer til at fejre min "sweet 16" på den første dag dernede, woop woop ;-)

Og der kommer garanteret til at ske meget, meget mere mellem de forsk. ting, det bliver så dejligt! Det gør mig altid så glad at have så mange skønne ting at se frem til :-)

Xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar