lørdag den 12. maj 2012

"DET ER KOLDT UDENFOR, MEN LYKKEN ER LUNEFULD"

Yes, så blev det endelig weekend! Jeg brugte min fredag på at chille med min storebror, og om aftenen så jeg "Addicted To Love" med min søster, det var super hyggeligt. Jeg er typen, der elsker at snacke, og i går var bestemt ingen undtagelse! Jeg sad stort set hele tiden med et eller andet i munden, alt fra jordbær og honningmelon til et par chips, karamel-ruller og masser af de der små lyserøde Harribo-poser, med hindbær/brombær vingummier i, mums - Men det var ikke så gennemtænkt... Så i dag er der nul snacking til mig, derimod står den på masser af te og til middagsmad en kop tomatsuppe, så der er lidt balance i det igen. Denne weekend bliver faktisk meget low-key, og jeg har tænkt mig at læse alle mine dejlige magasiner én gang til og se masser af SATC og lørdags-fjernsyn i aften, hvis ikke der sker noget andet spontant, det ved man aldrig (heldigvis) ;-) Nyd weekenden, og tjek denne sang og musikvideo ud, der altid giver mig lyst til at komme ud på eventyr, og får mig i top festhumør: http://www.youtube.com/watch?v=bpOR_HuHRNs ♥





Mmmm... Hvem kan modstå sådan noget? Jeg spiste hele boksen på
under 5 min. SKYLDIG!

Mini #NEW IN: Jeg fik disse søde hyggestrømper af en af mine super
gode venner - Der er simpelthen intet bedre end nye
hyggestrømper, de er så dejlige!

Og så er der sådan nogle små "gummi-knopper" under dem, ligesom
man fik dem, da man var lille, haha ;-)

Efter at mine yndlingsjeans er revnet ( :-( ), og mine Cheap Mondays ikke er kommet endnu,
var det på tide at rode rundt i mit garderobeskab efter et par, der kunne bruges. Jeg fandt
disse blå lavtaljede jeans, jeg faktisk havde glemt alt om. Dejligt ♥


Xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar