torsdag den 10. maj 2012

"TOUGH TIMES NEVER LAST, BUT TOUGH PEOPLE DO"

Quick update! Jeg er stadig begravet i eksamens forberedelser, både i går og i dag har jeg siddet til kl. 18.00 og studeret, og vi laver ikke andet end forberedelser i skolen også, det er så stressende... Jeg kan ikke vente til at det endelig bliver weekend, så jeg kan få en pause fra al det arbejde, and have some fun! Jeg skal bare lige have overstået 3 timers engelsk og 3 timers fysik i morgen, så er den der. Her er et dejligt cover-nummer at lytte til igen og igen, samt en bunke fede billeder at køre videre på + billeder af dagens smykker. Keep that smile BIG, baby! ('Cause it's almost weekend, weeehu) ;-)
LINK: 
http://www.youtube.com/watch?v=yLMAer78mS8 ♥

Sølv armbåndsur - PASSERO (købt i M'sign).
Sort "råt" armbånd - Nelly.com.

Slidt uglering - Kan ikke huske hvorfra!

My life right now (al det eksamen, føj...)


My life right now pt. 2

Der er intet ved dette billede, jeg ikke elsker. Wow, hvor er det smukt
og inspirerende, med dejlige sommerfarver og stemninger!



Love 'em



Xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar