torsdag den 24. maj 2012

"SOMETIMES IT'S BETTER WHEN THINGS AREN'T PERFECT - AT LEAST THAT WAY YOU KNOW IT'S REAL"

Jeg har været lidt sløj de sidste par dage, og har derfor ikke været i tiptop blogge-humør, men jeg er heldigvis ved at være frisk igen, og synes at i endelig skulle have et nyt indlæg :-) Der er ikke så meget nyt at fortælle siden sidst grundet ovenstående, MEN jeg er blevet inspireret til at prøve at begynde med at læse en bog (ja, en bog!!) hver måned, i stedet for kun at stege i solen med et af mine mange magasiner - Problemet er bare, at jeg er super kræsen når det kommer til bøger, og jeg mister hurtigt interessen, hvis bogen ikke fanger mig. Men jeg har valgt at lægge ud med "Carries Dagbog 2", da jeg er en SATC-aholic, og derfor selvfølgelig er NØDT TIL at have læst den. Indtil videre er jeg faktisk kommet okay langt, og har derfor dedikeret den til at være min "maj-bog", selvom jeg er lidt sent ude, men fuck det... Jeg læser selv alle mulige blogs, og jeg har været en dårlig læser de sidste par dage! Så nu må jeg hellere se at komme i gang med at tjekke dem alle. Husk at du kan blive fast læser nederst på bloggen, ved bare at klikke "Tilmed dig dette websted", og vupti, så følger du med på bloggen! 



Og det var lige netop lige her omkring kl. 21.30 i går aftes,
at jeg blev inspireret til at prøve det med månedsbogen...


Jeg fandt dette billede af alle mine ringe i dag, og synes selvfølgelig at i skulle have lov til at

se dem :-) Jeg elsker ringe og har altid nogle på. Og denne lille flok bliver konstant større og

større, da jeg støver nogle op alle steder og på enhver shoppetur!

Xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar