tirsdag den 1. maj 2012

"FUNNY HOW FALLING FEELS LIKE FLYING FOR A LITTLE WHILE"

Sikke noget fantastisk vejr der har været denne uge, hvor er det dejligt! Jeg håber bare, at det fortsætter i samme stil, så vi snart kan komme ud til stranden og bade/sole os, mmm... Jeg brugte hele dagen ude i solen i går, men det blev der ikke meget af i dag, da der står en masse eksaminer for døren, så jeg ligger bare begravet i forberedelser, tekster, osv. Matematik eksamen i morgen kl. 09.00 - 13.00, føj! Jeg hader matematik :-( Kryds fingre for os...

Forresten fik jeg 10 i en geografi-prøve, det tegner godt, da vi skal op i det til eksamen. Jeg trak også mit fordybelsesområde til dansk mundt. eksamen i dag: "Romantikkens Tid skildret i gennem en novelle", det er sådan set okay - selvom jeg ville ønske, at jeg havde trukket enten "90'er og 00'erne" eller en form for billedanalyse, det er det nemmeste! Men jeg er lykkelig over at have trukket det emne, jeg har, stakkels dem der har trukket folkevise, haha ;-) Men jeg må smutte igen, ville bare lige smide en "kort" update herinde, så i ved, hvad jeg render og laver (Og ikke mindst hvorfor der ikke lige flyder med friske indlæg 24/7). Der er simpelthen så meget stress på skolen, så i må bære over med mig! Nyd vejret 100% mens det er så lækkert, skal nok prøve at klemme et indlæg eller to ind snarest muligt igen :-)

Xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar