lørdag den 5. maj 2012

#A BITE OF INSTAGRAM

Her er lidt billeder fra den seneste (dejlige varme) tid :-) Enjoy...



Jeg har helt glemt at meddele herinde på bloggen, at jeg er blevet optaget på gymnasiet - Woop woop!! Det er super fedt, og jeg glæder mig alt for meget :-) Jeg har valgt den samfundsvidenskabelige linje med engelsk og samfundsfag på A-niveau, og så har jeg valgt drama som valgfag. Fik meddelelsen for en uges tid siden i dette brev!

Lidt læsestof... 

Mmmm... Sidste weekends søndagshygge med Søs :-) Det er jo kun søndag en gang om ugen!

GREY GOOSE Det er det bedste vodka nogensinde, virkelig! Prisen er godt nok også derefter, men den er godt nok også pengene værd. Det er en fransk vodka, og den smager fantastisk sammen med abrikos-sodavand, mums... :-)




Vores smukke røde tulipaner i haven, wauw!

Wiiii, min første pakke fra H&M er kommet... Her er min lækre stråhat :-) Jeg har ikke smidt det ind på bloggen, for der er billeder af det hele i indlægget, der hedder "I just ordered" ...

Gina Tricot's nye sommerkollektion "Summer Breeze 2012" - Den er skøn!



Shorts-tid 


Varm kakao 

Fra Gina Tricot's sommerkollektion (Elsker dette look!)

Og dette med...

Hvis man vil nyde den lækre varme kakao og den store skål med popcorn, må man også yde før eller senere! To timers intens træning = 1 l.  iskold vand drukket på no time bagefter, puha!

Summertime 
Xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar