mandag den 21. maj 2012

SUMMERPARADISE

Det her vejr er alt for dejligt, må det blive forevigt! Jeg har brugt dagen ude i solen med nogle søde veninder, hvor vi har spist masser af is og slush-ice nede ved åen, mens vi har slikket sol hele dagen - SKØNT :-) Derudover har jeg lige bagt chokolademuffins til min klasse i morgen, de er bare blevet superlækre, mums mums... I forgårs lavede jeg en hurtig lille dekoration til vores spisebord, mens jeg ventede på maden, og jeg er faktisk ret tilfreds med resultatet. Her får i et par billeder at sunde jer på fra det hele, samt billeder af dagens (sommer)-outfit. Der skal være ca. 27 grader i morgen, dvs. endnu varmere end i dag, puuuha... Men dejligt :-) Og kom så selv ud for at nyde solen, i stedet for at sidde herinde på bloggen! Masser af sommerkys...






Så står den på bagning!

Min fikse dekoration... Dejligt med lidt kulør til bordet, nu hvor sommeren
er ved at tikke ind!

Dagens: Sorte shorts fra H&M, nylonstrømper, hvide Converse, N.Y.C-top
fra 
H&M, sort bandeau-top under, samt sort læderjakke ovenover fra TopShop

og diverse smykker (se følgende billeder) ... 

Efter at have tabt en af mine gamle yndlingsringe til en fest, en lille ugle-ring,
blev den erstattet med denne fine en. En sølvfarvet ring med kanter fra H&M.

Nogle af mine andre yndlingssmykker, som jeg ofte har på. Armbåndsur i

sølv fra Passero og rå armbåndssamling fra Nelly.com. (Undskyld for den

dårlige kvalitet på smykke-billederne, men det gik stærkt i dag!).

Mums, mums, mums...
Xxx

1 kommentar:

  1. Rigtig sød blog du har, du kunne måske tage et kig forbi vores:-) Vi kunne evt. følges?

    http://blog-that-smile.blogspot.com/

    SvarSlet