torsdag den 5. juli 2012

VITAMINS AND MINERALS

Det er super vigtigt at få masser af vitaminer og mineraler hver eneste dag, hvis man gerne vil yde sit bedste og passe godt på sig selv og sin krop. Det er svært at få det dækket alene gennem mad, drikke osv., og lige netop derfor findes der forsk. former for kosttilskud - Bl.a. vitaminpiller som er super gode! Jeg tager en pille fra "Livol Multi Total" hver eneste morgen, der indeholder 12 vitaminer og 10 mineraler - Vitamin A, Thiamin (B1), Riboflavin (B2), Vitamin B6, Vitamin B12, Folsyre, Niacin, Pantothensyre, Biotin, Vitamin C, Vitamin D, Vitamin E, Calcium, Magnesium, Jern, Sink, Kobber, Jod, Mangan, Chrom, Selen og Molybdæn. Alt samme i én pille! Den er lidt stor, men den indeholder også utrolig mange skønne ting og sager og ekstra B og D vitamin, der understøtter henholdsvis dit stofskifte, immunforsvar og muskelfunktion. Derudover er det også super godt for din hud, dit hår, dine negle og en masse andre gode ting - Både indeni og udenpå. Jeg ville slet ikke kunne undvære dem længere, og de er virkelig super super super vigtige for mig at få hver eneste dag :-) Hvis du ikke tager kosttilskud (f.eks. vitaminpiller) endnu, er det bare med at komme i gang; for din egen skyld! Og husk derudover altid at spise farverigt, groft, varieret og doseret og drik masser af vand hver ENESTE dag - Det gør underværker! 



Xxx

1 kommentar:

  1. Hvor er det en fin blog, du har(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/07/give-away-nr-7.html

    SvarSlet