onsdag den 25. juli 2012

LATEST NEW MUSIC IN

Først og fremmest mange gange undskyld for blogpausen over de seneste par (mange) dage! Der er simpelthen sket noget hver eneste minut, og jeg har ikke haft den tid, det kræver, at lave et godt indlæg - Og så har vejret også været alt for skønt til, at jeg overhovedet kunne tænke på at sidde så meget som 10 min. inde ;-) Men jeg har en masse lækre ting klar, som jeg glæder mig til at vise jer! Jeg har for nylig opdateret min playliste på Spotify + min Youtube-playliste med en masse lækkert musik, og det synes jeg bestemt ikke, at i skulle gå glip af. Her følger en MASSE fantastiske sange, både gamle og nye, som jeg hører ekstremt meget for tiden... Enjoooooy!


- Usher "Scream".
- Maroon 5 "One More Night".
- Maroon 5 "Moves Like Jagger" (bliver man nogensinde træt af den?)
- Sean Kingston "Party All Night (Sleep All Day)".
- Plain White T's "Hey There Delilah".
- L.O.C. "StarFuckMig".
- Lukas Graham "Red Wine".
- Johnny Deluxe "Så Er Det Sommer".
- Robin Thicke (DDB cover) "Sex Therapy".
- Lukas Graham "Nice Guy".
- Tyler Ward (acoustic cover) "Somebody That I Used To Know".
- Enrico Blak "Ta' Dine Stiletter Af".
- Lawson "Taking Over Me".
- Rihanna ft. Calvin Harris "We Found Love".
- Joshua Radin, Schuyler Fisk "Paperweight".
- Rihanna "Cheers (Drink To That)".
- Scissor Sisters "Only The Horses" (giver ingen mening, men er god!)
- John Legend ft. Ludacris "Tonight (Best You Ever Had)".
- Walk Off The Earth "Summer Vibe".
- Cheryl Cole "Call My Name".
- Ankerstjerne ft. Xander "Den Første Nat".
- Niklas ft. L.O.C. "Dans På Roser".
- Stanley Most og Rune RK ft. L.O.C. "Tivoli".
- Karmin "Brokenhearted".
- Stanley Most "På Toppen".
- Aura Dione "In Love With The World".
- Jay Sean ft. Pittbull "I'm All Yours".
- The Black Eyed Peas "I Gotta Feeling".
- Ankerstjerne ft. Burhan G "Kender Mig Nu".
- Ankerstjerne "Lysbillede" (samt 2'eren og 3'eren)



Xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar