torsdag den 12. juli 2012

STYLE ICON AND ROCK CHICK - RIHANNA

Hun har slået VEVO rekorden for flest views, udsælger shows, har lagt nr. 1 på hitlisterne flere gange i løbet af sin karriere og har vundet adskillelige priser - Baben fra Barbados; Rihanna. Millioner af mennesker verden over elsker hendes musik, hende og ikke mindst hendes karakteristiske stil, og jeg selv er deriblandt. Hun er en rock chick med attitude ("good girl gone bad"), og det afslører hendes stil gang på gang, men hun kan samtidig også være super elegant på den røde løber. Rihanna ses ofte i croptops (de stumpende t-shirts), læder i alle former, sneakers, korte shorts, denim og kan altid genkendes på hendes super fede korte frisure, de mange tatoveringer og ofte med et par røde læber som prikken over i'et. Hun er uden tvivl en af mine (mange) stilikoner, og jeg elsker hendes personlige outfits. Jeg har fundet en masse stilede billeder af RihRih til jer, som i kan tjekke ud og blive inspireret af - og så kan i altid tjekke hendes fantastiske og forskellige musikvideoer ud bl.a. fra hendes topliste lige her (link) :-) Jeg elsker videoen til "We Found Love" hvor hun er mere end super fierce og rå, og så elsker jeg bare alt ved selve videoen i det hele taget - og hende!















Xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar