søndag den 1. juli 2012

"TO LIVE A CREATIVE LIFE, WE MUST LOSE OUR FEAR OF BEING WRONG"

Nu kan jeg endelig afsløre sidste torsdags skjulte planer, nemlig en surprise-party for en af mine bedste venner! Vi var 9 af hans tætteste venner der mødtes hos Cecilie, hvor vi pustede balloner op, fandt snold, frugt og en lille gave frem, haha. Det var en super hyggelig aften, hvor vi lejede filmen "Scoreturen" (kan varmt anbefales til en aften med en større gruppe venner), snakkede, spillede drukspil og bare hyggede max helt ud til de små timer. Og han blev selvfølgelig vildt glad for det! Dagen efter var egentlig meget low-key, den stod nemlig på hjemmegrillede hotwings m. flutes og salat fra Weberen og senere søster-hygge med fullbody-massage og "Vild Med Kærlighed" på Kanal 4. I går trænede jeg med min søster, farvede hendes hår og spillede "Besserwisser" med min familie, haha. Meget hyggeligt :-) Dagen i dag er gået med at få en masse aftaler på plads, tjekke forskellige tider (offentlig transport) og så har jeg fået reserveret bord til i morgen aften på Jensen's til to... Hvem mon skal med?? Stay tuuuuuned ;-) 
https://twitter.com/kimiekongsoere

Mmmmh, frugt om sommeren... Intet bedre! (Surprise-aften)

1 stk's bord klar til hygge... (Surprise-aften)

Aftenens hovedperson ;-) (Surprise-aften)

(Surprise-aften)


To søde tøser (Surprise-aften)

Jaja, meget pænt! Haha... Synes det er sødt! (Surprise-aften)

(Surprise-aften)

Sød lille tegning... Min autograf kan findes mod højre skrevet i lyseblåt!
(Surprise-aften)

Hurtigt billede inden jeg tog afsted, bare for lige at vise "looket" ... Men
som i også kan se på billederne fra aftenen af, skiftede jeg meget mellem
at have håret oppe og nede - Besværlige mig, altså

Thumbs up !!!

Jeg har endelig fået mit ur fikset, jeg skulle nemlig have sat et led mere
på. Det er alt for dejligt at kunne bære min lille skat igen !!! Sølvur købt
på Asos.com, tror dog ikke den kan købes derinde længere, det er et stykke
tid siden, jeg købte den :-) Looooove it!

Min morgenmad i dag (noget af en portion), der også holdte mig mæt helt
indtil aftensmaden !!! Røræg m. bacon, ristet brød, et glas 100% appelsin-
juice og en vitaminpille. Yummi :-) 
Xxx

4 kommentarer:

  1. Hvordan træner du?

    SvarSlet
  2. Det er forskelligt - Jeg har gået meget i fitness, men det blev lidt for ensformigt for mig. Jeg elsker at cykle, og derudover laver jeg bare forskellige øvelser som er super nemme at lave hjemme, alt fra cardio og en slags boksning til ganske almindelige old school øvelser. Til tider løber jeg også en god tur og jeg kunne slet ikke leve uden at gå lange ture :-)

    SvarSlet
  3. Kan du ikke lave et indlæg med hvordan du træner og hvad du spiser og drikker for at holde dig sund og slank??

    SvarSlet
  4. Først og fremmest mange tak! Og jo, jeg har noteret dit forslag og vil se på det snarest muligt :-)

    SvarSlet