mandag den 16. juli 2012

#NEW IN + SUMMERVIBE

Jeg har haft en fantastisk weekend + mandag, som jeg har brugt uafbrudt med de dejligste mennesker. Mine forældre var kørt til Tyskland på forlænget weekend, så min søster og jeg har haft huset for os selv, weeehu... Fredag var jeg sammen med et par gutter indtil de smuttede hjemad engang om aftenen, lørdag var meget low-key med at gøre huset rent (det er nok også den eneste nitte ved at have huset for sig selv så længe) og hygge (bl.a. ved at surfe rundt inde på WeHeartit (!!), søndag tog jeg om til min søde veninde Emma for at sove og hygge og dagen i dag er også fløjet forbi sammen med hende, hvor vi var et smut i en 2hand og gøre røverkøb og løbe hjem i det vildeste regnvejr, haha... Jeg har smidt en masse billeder ind af det hele + det jeg fik købt, som i kan kigge lidt på - Og så vil jeg seriøst råde jer til at tjekke denne sang "Summervibe" ud, lige her (link), der altid formår at få mig i super god feel-good/sommerstemning :-) Enjoy...
http://twitter.com/kimiekongsoere 


High School - Glæder mig til at starte på gym!


Just one word - TRUE




En af mine gode venner har været så sød at tage Skittles med til mig, og
de smager alt for godt! Bortset fra de gule, hold dig fra dem - De er vildt
syrlige, bvadr !!! :-D 



Türkise sommernegle :-)

Ikke dårligt at Søs kommer hjem med en jordbærshake fra McD kl. lidt
over midnat - Kunne godt vænne mig til at være alene hjemme noget
oftere...

Om lørdagen bagte Søs og jeg pizzasnegle - Mums :-) 


Synes det er super fedt! Lidt inspiration, ladies...

Lækker ægte te med en smeltende sukkerstang i og et strejf af kanel...
Trust me, min veninde er en haj til at lave den BEDSTE varme te !!!

Lidt at tænke over (Kollektiv)

Varme pandekager med vaniljeis og frosne hindbær - This gotta be a
good life ♥






#NEW IN (sorry for den dårlige kvalitet) - Den BLØDESTE grå oversize
sweater...

#NEW IN - Endnu en lækker blød sweater, denne dog i beige :-)

#NEW IN - Oooog endnu en sweater (haha, jeg manglede seriøst nogle),
jeg ved ikke om det er til at se pga. lyset, men den er altså mørkeblå og
ligner meget en jeg allerede har i forvejen, faktisk!

#NEW IN - Lækker løs cardigan i grå med guldkæde rundt om halsen +
nede ved lommerne, super fin :-) 

#NEW IN - Close-up af ovenstående (lomme).

#NEW IN - Sort blazer med skulderpuder og nitter.

#NEW IN - Close-up på nitterne af ovenstående :-)



Xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar