onsdag den 18. juli 2012

KEEP IT LOOSE, KEEP IT TIGHT

Her får i lige et lille glimt af gårsdagens outfit/accessories, der var meget hyggelig med min nye grå (og vildt bløde) sweater fra en 2hand, sorte D.I.Y. cykelshorts og et par sorte nylonstrømper. Min veninde og jeg var også lige forbi Brugsen i går, hvor jeg lige købte et par sager, som i kan se nedenunder i et lille mini #NEW IN :-) Jeg har en masse jeg skal nå i dag, og i aften skal jeg til frisør! Så jeg må hellere smutte - I'll be back soon med flere gode sager... Kys


Rå sølvøreringe med nitter fra H&M (sort ørering bagved er også fra H&M).

2x sølvringe fra H&M, türkisfarvet neglelak fra Depend.

Sort armbånd - kan ikke huske hvorfra. Det flettede læderarmbånd var en
gave, så det ved jeg heller ikke - Sorry!

RESPONS shampoo og balsam med advokado olie og shea smør, det er
VILDT godt, hvis du spørger mig :-) Magasin fra Bazar (jubiiii) og to pak-
ker "mystery" tyggegummi fra Stimorol, spændende!


Xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar