søndag den 8. juli 2012

JUST CHECKIN' IN

Lille opdatering herfra! Jeg havde min søde veninde Line med inde og spise på Jensen's i sidste uge, det havde jeg helt glemt at fortælle jer, haha... Lige pt. nyder jeg bare ferien og det dejlige vejr fuldt ud, og så længe det er der, bruger jeg ikke så meget tid inde ved computeren på bloggen, MEN jeg sørger stadig for at i har lidt godt læsestof og at i følger med i mit liv og alt hvad der følger med det. Jeg bruger meget tid på både nye og gamle venner, fester, whatever, i kan tjekke et par billeder fra lidt af hvert ud nedenunder i dette indlæg, det er lidt nemmere og sjovere for jer også ;-) Jeg har faktisk en NYHED til jer, woop woop - Jeg har nemlig fået min klasse til næste år på gymnasiet; 1f (samfundsvidenskabelig). Og jeg kender INGEN endnu, der er et par navne, jeg har hørt før osv., men jeg kender ingen af dem personligt, så det skal nok blive spændende! Jeg glæder mig super meget, også fordi jeg kender mange, der skal gå på skolen (bare ikke lige i min klasse), haha hvor er det typisk... Men ja, nyd billederne nedenunder, og så vil jeg til at få mig noget morgenmad og komme ud og se hvad denne dag har at byde på! Måske ses vi derude, hvem ved :-) http://twitter.com/kimiekongsoere



Hurtigt billede af mit outfit ud at spise.

Jordbær/banan cooler i varmen, mums!

Str. 36 - str. 38/39, haha... Sød lille fod!

Wauw!

Hør den, peeps !!! Jeg elsker den...

Hvide Converse er tha shiiiiit ;-)

Frokost :-)

Red nails ♥

Min søde veninde og jeg på vej til fest, haha :-D


Yep!

Vi er godt i gang...

Duckface, woop woop !!


Seriøst, tjek ham UD!!!!! Jeg elsker ham, hans opdateringer, videoer, billeder, alt er bare vildt
godt og grineren - Klik "synes godt om" hans Facebookside og følg med! Gustav Salinas Official
Fanside på FB ;-) 


Xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar