onsdag den 20. juni 2012

QUICK UPDATE - DID SOMEONE SAY TWITTER?

I dag var jeg som sagt til dansk mundtlig eksamen, og jeg ville bare lige fortælle, at jeg fik 12! Dejlig måde at afslutte folkeskolen på... Vejret har været helt vildt fantastisk i dag, og det har jeg i den grad nydt med min søster ude i haven, mums :-) Jeg har i et stykke tid fulgt et par kendisser inde på Twitter (L.O.C., Christiane Schaumburg, Miranda Kerr osv.) og i går besluttede jeg mig for endelig at lukke Twitter helt ind i mit liv - Jep, du kan fra nu af følge mig dagligt på Twitter, hvor jeg tweeter løs om en masse forskellige ting. Hvis du ikke er på det endnu, vil jeg råde dig til at få rubbet neglene, og få lavet en bruger derinde. Du kan også downloade app'en "Twitter" gratis, og på den måde kan du altid tweete uanset hvor du er, samt læse andres tweets. Jeg elsker det allerede! Følg mig på: http://twitter.com/#!/kimiekongsoere 


Xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar