tirsdag den 12. juni 2012

MY FAVORITE BEAUTY PRODUCTS

Det har indtil videre været en helt fantastisk tirsdag, der startede med, at jeg fik 12 i mundtlig tysk, og nu venter jeg bare på at min søster vågner, så vi kan spise lidt lækkert mad sammen, hvorefter jeg vil give mig til at træne. I aften står den bare på max afslapning herhjemme, det bliver super hyggeligt. I morgen tager jeg til Holstebro med min veninde Mathilde, for at fejre vores fine karakterer med noget shopping mm., mums :-) Jeg har glædet mig til at vise jer dette indlæg, der (som overskriften siger) omhandler mine absolutte yndlings produkter, som jeg gør flittig brug af. Jeg har fået taget billeder af det meste, og opstillet det i en collage, som i kan se nedenfor + beskrivelse af de forsk. produkter osv. Det er et langt indlæg, men jeg håber, at i vil tage jer tid til at tjekke det ud, ligesom jeg har brugt tid på at lave det for jer. Hvis i har forslag til noget, i gerne vil have mig til at lave indlæg om, er i velkommen til at kommentere under dette indlæg, jeg skal nok kigge på det :-) ENJOY...


(Fra venstre mod højre, oppefra og ned): Saltvandsspray fra H&M - Den er fantastisk lige at have i tasken på en varm sommerdag og perfekt til en tur på stranden. Den er ikke nær så grov som hårspray, og kan bruges til at give dine lokker det helt rigtige "beach-look". ATRIX intensiv håndcreme - En super plejende og fugtgivende creme, som jeg bruger på både hænder og fødder, og som jeg nødig ville undvære; den garanterer dig 100% skøn hud! 2x GARNIER antiperspiranter med forsk. dufte og ALOE antiperspirant fra The Body Shop - Jeg foretrækker faktisk at bruge enten Sanex eller Rexona antiperspiranter, men min mor tog lige disse fra GARNIER med hjem en dag, og de er okay, men ikke ligeså gode som de andre samt den fra The Body Shop. Jeg bruger udelukkende antiperspiranter, da de er 10 gange bedre end alm. deoer, så hvis du ikke allerede er skiftet over til dem, så gør det med det samme, der er ingen ulemper ved det, og de virker altid!

Solpudder + børste fra H&M - Den er faktisk super fin, selvom jeg normalt aldrig køber makeup i H&M. Den har en flot sommerglød, og hvis du lærer at bruge den rigtigt, er den faktisk super god lige at strejfe huden med evt. ovenpå din creme, hvis du (ligesom jeg) ikke vil rende rundt med et lag foundation til daglig, men stadig vil have lidt glød i ansigtet. Vippebukker fra H&M - Ja, der er ikke så meget at sige, en vippebukker bliver man bare nødt til at have, og jeg bruger den stort set hver gang inden jeg putter mascara på, og nogle gange også hvis jeg render rundt uden makeup, for at fremhæve mine naturlige vipper lidt bedre. Den er super god og billig, så den kan klart anbefales. Joico K-PAK Color Terapy og Schwarzkopf Got2b "Guardian Angel" - Det er begge produkter til at beskytte håret inden brug af varme redskaber (glattejern, krøllejern osv.), den første (lille) fik jeg sammen med mit glattejern FLASH fra HH Simonsen, og det en slags frisørolie, der gør dit hår silkeblødt og beskytter i samme snuptag; win-win! Varmebeskyttelsen fra Got2b er også et super fint produkt, der beskytter mod op til 220 graders varme og dermed gør hvad den skal, selvom den ikke gør håret blødt ligesom olien. Plejende Creme uden parfume fra Matas - Jeg ELSKER den; som i kan-ikke-leve-uden-denne-fantastiske-creme elsker den!!! Få fingrene i den med det samme, hvis du kan, den er så fugtgivende og dejlig, jeg bruger den hver eneste morgen og efter badet, og den sørger altid for at mit ansigt er dejlig blødt uden at det ser fedtet ud.

Mentholatum - Du kan finde det stort set overalt, og det findes også i læbepromade-form, men jeg kan bedre lide denne "bøtte" version, fordi der er mere i og den ikke smatter ud på samme måde som læbepromaderne har en tendens til. Den er fantastisk mod dine læber lige meget hvad! Wild Cherry Body Butter fra The Body Shop - Det er min yndlingscreme over dem alle, den ser alt for lækker ud, dufter himmelsk (!!), er super fugtgivende og nem at arbejde med, jamen jeg er så vild med den og kommer med garanti til at bruge den mange år endnu. Der findes vildt mange duft-varianter, men den her ender altid med at være min favorit i sidste ende alligevel. Love it! Extra Volume Collagene mascara fra L'oreal - Giver en god volume, har en smuk farve og er nem at arbejde med. Indtil videre den bedste jeg har prøvet, udover "Hypnose" fra Lancomé, men den er lidt for dyr at købe hver gang, og jeg synes, at denne er et fantastisk alternativ. The Falsies Volume Express (Black Drama) fra Maybelline N.Y. - Denne mascara er lidt mere blid i det, og derfor er den super fin at bruge inden man tager en anden mascara på, men jeg synes ikke, at der er nok volume og farve i den til at bruge den selvstændigt, men super god som "under-mascara". Extra Virgin Minerals fra The Body Shop - Jeg kan ikke lige huske hvilken styrke (farvemæssigt) denne har, da jeg købte den efter jeg fik lagt makeup inde i butikken og ekspedienten fandt den helt perfekte til mig. Det er en cremepudder mineral foundation med rene mineraler i og koldpresset ekstra jomfruolivenolie, der giver huden et rent og mat look, der er lige i skabet. Den kommer med en stor pensel nede i, der ligger det hele perfekt. Jeg har meget følsom hud i ansigtet, og undgår helst for meget parfume mm. Derfor investerer jeg gerne i denne, der ligger let men godt på huden.

Vitamin hårmaske fra Matas - Jeg skifter lidt mellem forsk. hårkure, men denne fra Matas er vildt god og dufter rigtig dejligt og helt klart værd at nævne. Den giver blødt hår, beskytter det mod slid og styrker det. We like! Dækstift fra Matas - Well, en dækstift er en dækstift, hvis du spørger mig. Denne dækker små urenheder eller røde områder helt fint og blender godt sammen med huden. Fast Stroke Eyeliner Collection 2000 - Jeg ved desværre ikke, hvor denne fantastiske flydende eyeliner er fra, da min mor har købt den til mig, men jeg sværger, den er vildt god og det er den eneste, jeg bruger! Rød læbestift "Color Riche" 115 fra L'oreal - Lækker rød læbestift der er nem at arbejde med og har den helt rigtige røde farve. Øko øjen-makeup fjerner fra Änglamark - Jeg bruger udelukkende denne til at fjerne makeup med, da jeg som sagt har meget følsom hud i ansigtet og denne ikke indeholder parfume, farve, konserveringsmidler osv. Den er god, nem at arbejde med og blid mod din hud, vildt god. 2x Bioterm Biosource produkter - Jeg fik disse to i en gave sammen med noget andet, og de er super gode. Jeg er heldig med ikke at have særlig mange problemer med uren hud, men når jeg får et par urenheder af og til elsker jeg at gøre brug af disse, og de kan klart anbefales. Spotstick fra Matas - Ligesom med de to små flasker fra Bioterm, gør jeg også flittig brug af denne stick, når jeg får et par urenheder. Den udtørrer meget simpelt urenhederne (du skal kun påføre den på dine urenheder, deraf SPOTstick) og de forsvinder hurtigere. Jeg elsker den i hvert fald meget! STUHR Shampoo Sensitive og Elvital Re-nutrition Balsam fra L'oreal - Jeg skifter lidt mellem forsk. shampoos og balsamer, og jeg er faktisk lige stoppet med at bruge "Brunette Goddess" fra BedHead, der ellers er fantastisk. Men håret har godt af lidt variation og derfor har jeg lige købt mig STUHR shampooen, et skandinavisk mærke, og indtil videre virker den god, selvom jeg ikke er helt oppe at køre over duften; men derfor er det jo godt, at jeg har min balsam fra Elvital, der dufter guddommeligt og plejer helt fantastisk, min absolutte yndlings. Elvital produkter hitter max og det har de altså altid gjort!

Vitamin Bodylotion fra Matas - Lækker bodylotion der plejer, fugter og blødgør din hud til den er dejlig. Baby olie fra Änglamark - "Hvad? What the f*uck...", tænker du måske, men tro mig, den er fantastisk! Du får den blødeste hud nogensinde, og samtidig kan du også smøre lidt på inden du skal ud i solen (men husk solcremen!), så "steger" du nemlig mere effektivt. Elvital Color-Glans fra L'oreal - Det er en slags spraybar leave-in balsam, der gør dit hår super nemt at redde ud; denne med UV-beskyttelse (til farvet hår). Nivea selvbruner (medium to dark skin) fra Matas - Jeg kom til at købe denne en tand for mørk, men det gør ikke så meget. Den er nem at arbejde med og giver sjældent striber men stadig farve. Den dufter okay i forhold til at det er en selvbruner (de lugter altid lidt af... selvbrunere) og den giver dig samtidig også blød hud. Wellaflex Hairspray (super strong hold: 4) - En god hårspray der dufter og holder godt, bum bum. Aloe Vera ansigtsmaske fra Cien - Jeg har også fået denne, så jeg ved ikke, hvor den kan købes (desværre, for den er VIRKELIG god). Den tilfører masser af fugt, dufter dejligt, ja. Den er alt for god. Skrubbemaske (alle hudtyper) fra Matas - Den findes også i en grovere version til uren hud, og den er super god. Den fjerner alle døde hudceller og efterlader huden blød og frisk. True Match Minerals fra L'oreal - Lækker mineralpudder fra L'oreal, der giver det helt rigtige "matte" look, uden at det bliver for meget. Tørshampoo fra Matas - Jeg elsker tørshampoo, det er super godt. Jeg døjer heldigvis ikke med fedtet hår, men det sker selvfølgelig engang i mellem, og der er denne tørshampoo en lifesaver; den "tørrer" nærmest håret, så det ikke er ser fedtet ud længere! Luksus Sukkerbodyscrub (parfumefri) fra Matas - Den er for dejlig! Du får den blødeste hud, wow... Invester, invester, invester!



Xxx

1 kommentar:

  1. VIRKELIG lækker blog du har!
    Har du lyst til at følges?
    Jeg følger i hvert fald dig nu!
    Knus
    Frederikke

    http://frederikke-baunkjaer.blogspot.dk/

    SvarSlet