torsdag den 7. juni 2012

BOYCE AVENUE

Jeg har fået det største crush på en sanggruppe kaldet "Boyce Avenue", der laver intet mindre end fantastisk musik - eller nærmere covers af andre kunstners sange. Første gang jeg hørte om dem, var da jeg faldt over sangen "What Makes You Beautiful" og fuldstændig overså, at der stod "cover". Jeg hørte den hele tiden, og da jeg snakkede om den til en veninde, sagde hun pludselig, at det da var gruppen "One Direction" som alle er så vilde med, der har lavet den. Jeg blev helt overrasket, og da jeg gik ind for at høre originalen tænkte jeg bare "Wow..." - Sanggruppen har formået at tage sangen ned på et helt andet plan, så de to sange faktisk slet ikke var ens; og jeg bliver aldrig træt af at høre på "forsangerens" stemme, den er næsten umenneskelig dejlig! Og lige siden har jeg bare været helt vild med dem, og hørt alle deres cover-numre...


Men tjek dem ud, tjek dem ud, tjek dem ud, du går virkelig glip af noget, hvis du (ligesom jeg) er helt afhængig af musik !! Jeg hører så mange af deres sange/covers, men nogle af mine absolutte yndlings lige for tiden, er deres covers af: "Coldplay - Fix You", "Katy Perry - The One That Got Away", "The Script - For The First Time", "Superman - Five For Fighting" samt et mix-cover af tre sange i én "Nothing On You/My Love/Rocketeer" og selvfølgelig "What Makes You Beautiful", der alle er en lytter værd. Klik her (<-- link) for at komme ind på deres Youtube-side, og værsgo at nyde den dejlige musik :-) 






Xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar