tirsdag den 19. juni 2012

"LIFE IS THE ART OF DRAWING WITHOUT USING AN ERASER"

Hvor er det dejligt endelig at lave et indlæg til jer igen, det føles som om det er 100 år siden, selvom det kun er et par dage, haha... Jeg har simpelthen haft så travlt med min dansk eksamen, men nu har jeg endelig fået styr på den, og nu glæder jeg mig bare helt vildt til at skulle fremlægge det hele i morgen kl. 10.30 derinde, selvom jeg er død nervøs! Kryds fingre for mig :-) Jeg satser på at rocke min nye søde hvide blonde-top sammen med et par blå jeans (kan ses i det seneste #NEW IN indlæg), håber på at den vil bringe mig lidt held. Men som sagt er der eksamen i morgen, hvorefter jeg regner med at træne. Torsdag har jeg en aftale med en af mine gode venner, og fredag kommer alle mine papsøskende over til spisning, det bliver super hyggeligt. Lørdag skal jeg i biffen og se "Snow White and The Huntsman" sammen med min søster og hendes bedste veninde, og søndag regner jeg indtil videre med bare at slappe af. Og nårh jo, så er der også sommerfest i byen denne weekend, der tager jeg måske ned og kigger et smut, nu må vi se. Så der kommer til at ske lidt af hvert, skønt - Her er de lovede billeder fra min weekend + mandag... Keep smiling!


I fredags havde vi gæster ovre til spisning, og min mor lavede en super lækker tre-retters
middag, mums mums mums... Her er forretten, noget lakse-halløj, men jeg snuppede en salat
i stedet, da jeg ikke er vild med mad fra havet, men alle gæsterne elskede det i hvert fald!

Mad fra en wok - Himmelsk siger jeg jer, himmelsk... Og super godt oven

i købet også, fordi den ikke koger/steger vitaminerne og mineralerne ud

af grøntsagerne, og de stadig er sprøde og friske. We like ;-)

Vores fine borddækning...


Til dessert fik vi denne lækre jordbær-vanilje kombination med vafler i,

intet bedre end mors mad...


Ja, tænk at jeg skulle have rød farve i ansigtet i anledningen af fodbold, hvem havde troet det?

Heppede ivrigt på de danske drenge i alle deres kampe, men nu har feberen også fortaget sig

igen, eftersom de er røget ud... Øv, øv, øv - Det var nu ret hyggeligt, så længe det varede :-)

Værsgo, piger! De himmelske Abercrombie and Fitch fyre har lavet en ret så hot musikvideo til

"Call Me Maybe", og den er helt sikkert et kig værd... Klik på linket, og NYD DET:
http://www.youtube.com/watch?v=z5NRWM3FgqA ♥


Film-tid!!!


Denne gang stod den på den norske film "Headhunterne", en super spæn-

dende film, som har fået mange varme anbefalinger, og jeg kan kun gøre

det samme. Den er god!

Fantastisk citat, elsker det - Det har været mit motto gennem al den eksamenslæsning, der hel-

digvis er overstået i morgen... Wuuuhu!!


Eksamenslæsning, blablabla... 

Ikke dårligt at få stukket det her i hånden af min søster, ovenpå al den

terpen. Jeg glæder mig til at vende tilbage til min verden med magasiner

og biografture (ja, vi skal to gange i biografen!) og alt andet godt, i ste-

det for kedelige tekster og dårlige film... #Welcomebackcolour!
Xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar