lørdag den 9. juni 2012

#A BITE OF INSTAGRAM

Jeg har et par gode nyheder til jer! Jeg har fået 7 i fysik; jeg ville blive glad bare jeg bestod, haha... Men det pynter på mit afgangsbevis som jeg endelig får her d. 27, hvor bliver det skønt :-) Jeg har også en anden god nyhed til jer - jeg har brugt noget tid på at få lagt en masse blogplaner, der er alt for lækre, som jeg glæder mig til at lægge ud her på bloggen til jer. Jeg vil ikke afsløre det hele for jer, men jeg kan sige, at i har noget at glæde jer til, jeg glæder mig i hvert fald til at vise jer det. MEN i må vente lidt i spænding endnu... Her får i først en ordentlig bid af Instagram på det seneste ;-)


Jeg indrømmer det, fodboldfeberen har ramt mig en lille smule... Hvem havde troet det? I aften

spiller Danmark deres første kamp, som bliver mod Holland. Kampen kan ses kl. 17.40 på bl.a. TV2.

Fysik-notater inden eksamen, puuuha...

Jeg har faktisk bare nusset rundt i mine tykke uldstrømper på det seneste, det har simpelt-
hen bare regnet så meget, så vejret har jo næsten ikke været til andet... ;-)

Et lille sneak-peak i mit engelsk pensum, denne om konflikten i Nordirland - Gaaab!

Notater, notater, notater...

Jeg har rocket disse simple lyserøde shorts fra Carhartt alt for mange gange i løbet af det sen-
este stykke tid, haha. Men jeg siger jer, de er simpelthen noget af det dejligste at have på!





Nu har jeg fået set hele SATC-serien fra ende til anden IGEN, og den var

ligeså god som første gang - Og det er bestemt ikke sidste gang, at jeg har

set den! Og derefter er det jo også kun på sin plads, at se begge SATC film

som prikken over i'et; også selvom jeg har set dem mindst 100 gange ;-)



Et lille "dagens" fra sidste uge, som jeg ville gemme til dette indlæg. Jeg

bærer mine haremsbukser fra Nelly.com for første gang, og jeg har sat

dem sammen med en simpel sort trekvartærmet trøje fra H&M, der lader

bukserne få fokus, samt nogle "rå" accessories der fuldender dette look.

Jeg sjuskede lidt med at få lagt lidt neglelak, og fik ikke lige fjernet klat-

terne på huden inden jeg tog billedet, sorry. Men jeg elsker denne flotte

mørkeblå lak, der både går til dag og aften. Mørkeblå lak fra Rosie&Roses, 

et super godt mærke - Kan købes i Goldfish.

Maltesers, mums... Noget af det bedste snold på denne jord.
Xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar