søndag den 24. juni 2012

LITTLE REASON TO SMILE

Mange gange undskyld for manglen på blogning på det seneste, men jeg er/har ikke været på toppen, og har bare ikke haft overskud til så meget andet end at putte under dynen i min dejlige seng eller under tæppet inde på sofaen - Ja, det har jeg faktisk gjort skræmmende mange dage i træk efterhånden, men jeg er forhåbentlig snart på toppen igen, og så vil min blogning selvfølgelig være samme. Men jeg synes lige at i skulle have dette dejlige indlæg at leve videre på, der kommer til at indeholde MASSER af billeder (så er i advaret!!) ... Jeg elsker billeder, der er ikke noget bedre, og jeg elsker i sær tumblr-siden http://littlereasonstosmile.tumblr.com/ der indeholder alle mulige billeder med ting at smile over. Meget simpelt, meget godt! Her er nogle (mange) af mine favoritter...








































Xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar