tirsdag den 25. september 2012

TUMBLR

Jeg har længe kendt til det, fulgt andre på det, alle de ting der - men jeg har aldrig overvejet selv at lave en. Lige indtil i dag! Lige præcis, jeg er kommet på tumblr, kære læsere ;-) Det er fantastisk, lige noget for mig. Jeg ved ikke, om den vil "erstatte" bloggen i løbet af tiden, nu må vi se. Jeg vil anbefale jer, at tjekke den ud, jeg er personligt rigtig glad for den allerede, og kan mærke, at jeg kommer til at bruge den heeelt vildt meget! Jeg elsker at blogge, men grundet min start på gymnasiet, har jeg desværre ikke samme tid til det, som det nu engang kræver. Derfor er tumblr et unikt, for ikke at sige ideelt fund for mig! Følg mig endelig derinde.

Link: 
http://iwannabeforeveryoung-okay.tumblr.com/ ♥

Xxx

1 kommentar:

  1. Fedt du har oprettet en tumblr, det er sikkert vanedannende, haha. Fin blog du har. Har sat mig som fast læser, håber du vil kigge forbi min blog og gøre det samme..
    www.princessofcph.blogspot.dk

    Kram, Rosa :)!

    SvarSlet