onsdag den 5. september 2012

"DON'T LOOK AT THE CLOCK, DO WHAT IT DOES - KEEP GOING"

Dette er faktisk slet ikke et "rigtigt" indlæg, men bare lige en lille update om, at jeg er her endnu!! Jeg er midt i den længste uge på gymnasiet, og er først hjemme omkring spisetid stort set hver dag - Jeg har en masse, jeg skal vise jer og fortælle jer om, men jeg har simpelthen ikke haft tid til at få det lavet og smidt ind lige nu, desværre. Jeg har faktisk ikke engang tid til at lave den her update, haha! Men selvfølgelig skal i have den, så i er med på, hvad der foregår. Jeg regner stærkt med, at der vil suse et indlæg eller to ind denne weekend, hvor jeg endelig vil have et lille pusterum igen! Glæd jer indtil da, hold humøret højt og få det bedste ud af at efteråret har meldt sin ankomst; vil anbefale at fejre det med en masse bordeaux - det gør jeg! Det vil i se mere til i de kommende indlæg ;-) I er nogle fantastiske læsere, og jeg elsker at se de mange besøg på bloggen og ikke mindst kommentarerne - Det varmer og holder mig motiveret mht. bloggen, trods den manglende tid! Mange kys ud til jer! Over and out ## 

Xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar