torsdag den 20. september 2012

#NEW IN

Nu har jeg endelig fået det hele til at fungere igen, og kan derfor endelig endelig med endelig på, lave det her indlæg, som jeg har ventet på at kunne lave i ugevis! Jeg har fået købt en masse nyt siden sidst, og det skal i selvfølgelig ikke snydes for at se og evt. blive inspireret af. Jeg glæder mig helt vildt til at vise jer det hele, jeg elsker det nemlig allerede helt vildt højt - der er bare ikke noget bedre end nyt tøj, sko, produkter osv., det kan vidst også ses på min konto, haha! Jeg er så broke, men shoppede så sent som i går, fyha... Har muligvis et par shopaholic-gener, men hvilken pige har ikke bare lidt af det? ;-) Nå, nok snik-snak for denne gang! Husk at følge mig på både Twitter (@kimiekongsoere) og Instagram (kimiekongsoere) :-) Her kommer mine seneste (og fantastiske) køb... 


Bordeaux rød sweater fra H&M.

Simpel sort basis langærmet trøje fra VeroModa (undskylder den dårlige
kvalitet på nogle af billederne, det gik lidt stærkt!)

Lækker silkeblød gennemsigtig hvid skjorte fra H&M.

2x højttaljede skinny jeans (samme model, bare i forsk. farver - bordeaux rød og sort) fra VeroModa.

Bordeaux rød neglelak fra Rosie&Roses/GoldFish.

Sorte pumps m. nitter fra TREND.

Samlet billede af ovenstående :-) 

Dette billede har jeg lige hurtig snuppet et sted fra Google, da jeg havde coveret på min iPhone, og derfor ikke lige kunne tage et billede af den - Men den ser sådan her ud, og jeg har faktisk fået den kvit og frit af en af mine gode venner, synes den er super fin og retro, og derfor skulle den selvfølgelig også med her i indlægget. Jeg ved desværre ikke, hvor den er købt! Sort "kassettebånd" iPhone cover i gummi.

Sort trøje med hvide trekvart ærmer og sorte "lapper" på albuerne. Har købt denne af en veninde, så jeg kan ikke lige sige, hvor den er fra :-) 

Lavtaljede blå skinny jeans (ripped), også købt af en veninde - Ved dog
at de er købt i Pieces!

Samme par jeans, bare for at i kan se dem bagfra ;-)

Mønstret cardigan med trekvart ærmer, også købt af en veninde :-) Ved
dog at den er købt i H&M.

En af mine yndlings butikker - The Body Shop ♥ 


(Fra venstre mod højre): Matas Natur øko ansigtspeeling (aka skrubbemaske), Vitamin E Face Mist, Vitamin E Facial Wash og Vitamin E Hydrating Toner, alle tre fra The Body Shop. De kører lige nu et tilbud, hvor du kan få tre hudpleje produkter og kun betale for to af dem de fleste steder, så det er nu, du skal slå til, hvis du gerne vil gøre et kup derinde! De yder en fantastisk service og mærket forener forholdsvist kvantitet med (vildt god) kvalitet, det kan vi lide :-) Få evt. en af de ansatte til at hjælpe dig med at vælge lige præcis den serie og de produkter, der er gode for lige netop dig og din hud, så du kommer hjem med det helt rigtige - det gjorde jeg, og fik denne skønne fugtgivende og beskyttende Vitamin E serie med hjem, der er rigtig god til min hud (normal/tør hud), og jeg kan i den grad anbefale den, den gør underværker!! 

Jeg var lige derinde igen i går (The Body Shop), for at fuldende min lækre
plejeserie med denne Vitamin E Moisture Cream, der er helt igennem fantastisk!

Xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar