torsdag den 2. august 2012

#NEW IN & YESTERDAYS OUTFIT

I går var jeg tidligt oppe, da jeg skulle med min mor og søster ind til byen og shoppe en masse, bl.a. et par ting til gym. start og derudover lidt forskellige lækkerier... Jeg har meget at se til lige for tiden, derfor er der lidt længere tid mellem blogindlæggene, da jeg hellere vil lave mindre men gode indlæg, i stedet for mange men knap så gode - men jeg håber, at i stadig læser med! I dag skal jeg sidde og rode med at overføre og installere ting på min nye Notebook, og så skal jeg rydde mit meeeget rodede (!!) værelse lidt op, og i aften kommer en af mine gode venner over og hygger :-) Nyd den sidste tid af ferien så godt i kan - trods vejret - og husk at fange mig på Instagram "Kimiekongsoere" og på twitter under samme navn. Her er et par billeder af det nye + mit outfit på den regnfulde sommerdag i går... Enjoy :-)



Sorte mokkasiner med guld/sølv diamanter/perler på spidsen fra H&M.

3x display beskyttelse til iPhone + et sort cover til samme i sort med
små "bølger" mellem diamanterne (kan ikke rigtig ses på billedet), begge
ting fra Bilka.

Sorte højtaljede skinny jeans fra Pieces.

Sort rygsæk/skoletaske fra The North Face.


Sort læderpenalhus fra Paul Frank.

Sorte "Tweety" natbukser fra Bilka, haha :-P



Big Pony 2 "Sensual" (50 ml) parfume fra Ralph Lauren. Dufter sød, sommerlig
og sensuel uden at det bliver for meget. Lige som jeg elsker det!

Mørkeblå Converse fra Sportsmaster/Intersport.

ASUS 13" Notebook Pc + ekstra CD-ROM/DVD-drev, jubiiii :-) Den er lille, let og lækker!

Samlet billede af det nye, bortset fra natbukserne, dem glemte jeg! 

Gårsdagen outfit - Hvid strik fra en 2hand, lyseblå skinny jeans fra Pieces,
sort mini skuldertaske fra en 2hand og türkis neglelak fra Depend.


Xxx

2 kommentarer:

  1. I really like the shoes and the outfit!!

    xoxo M
    Check my blog out on: maikenms.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Kan rigtig godt lide alle tingene. De er super fine :)

    Har en giveaway kørende. Kig forbi hvis det lyster!
    http://emmajensens.blogspot.dk/2012/07/give-away-nicehairdk-gavekort.html

    Kys Emma

    SvarSlet