tirsdag den 14. august 2012

"DO IT WITH PASSION OR NOT AT ALL"

Dette indlæg bliver et meget casual snak-om-alt-og-intet af slagsen, så er i advaret! Ferien er ved at være slut, efter snart 12 uger (ja okay, maj måned var fyldt med eksaminer og læsning mm., men alligevel) og det er for alvor gået op for mig, at jeg skal på gymnasiet I MORGEN... Det virker så mærkeligt, at man ikke bare skal begynde på det næste "trin" i folkeskolen, men det er jeg nu også ret glad for - jeg var begyndt at gå mindre og mindre op i mine skoleopgaver osv., fordi jeg ikke følte, at der ikke var nok udfordring i det; vi lavede stort set bare det samme om og om igen, bare med et par små ændringer eller andre tekster, og da jeg er en af de slags mennesker, der hurtigt begynder at kede sig, stoppede jeg bare med at lægge så meget i det gennem det sidste skoleår... Men jeg gav den så heller ikke for lidt til eksamen, hvor jeg kom ud med et fint gennemsnit på 9,8! Og hvad kan jeg sige... Selvom det føles som et stort skridt et eller andet sted, er det bare et skridt, jeg er SÅ klar til at tage :-) Ja tak til nye bekendtskaber - både som i mennesker, steder, undervisning, alt det der! 

Men som sagt har jeg skolestart i morgen, hvor jeg skal med tog lidt over 07.00 (åh gud), og derefter med bus over på skolen. Så skal vi mødes i festsalen og have info og "velkommen" taler (regner jeg med), og derefter står dagen på hygge med teamaktiviteter med henholdsvis min nye klasse og alle de andre førsteårs elever, noget fotografering, forfriskninger, rundvisning osv., indtil jeg får fri kl. 13.00. Jeg er simpelthen så spændt, men også nervøs på samme tid! Og i morgen aften skal jeg til grill-aften hos en af mine bedste veninder, hvor vi skal chille, hygge, grille osv. sammen med vores gamle "slæng" fra 8'ende. Top hygge! Torsdag skal jeg have et modul drama og derefter et modul matematik, hvorefter jeg allerede får fri kl. 11.15, og så kommer mine papsøskende over til spisning om aftenen - og i weekenden er der marked! Så jeg ved ikke lige, hvor meget jeg får blogget osv., nu må vi se :-) Men nu ved i i det mindste hvorfor, hvis det er, samt hvad jeg render og laver! Og nu hvor i har læst denne skriftlige BOMBE af et indlæg (haha), kunne i jo passende tage et break ved at lytte til L.O.C's nye single "Helt Min Egen" ft. Barbara Moleko - Jeg elsker den! Og skal til koncert med ham om små 10 uger ;-) Jubiiii... Men mere om det til den tid. Hav det flyvende, og held og lykke med de uddannelser, efterskoler, folkeskoler osv. i starter på! 

Xxx

1 kommentar:

  1. Er blevet ret vild med din blog her på det sidste, og tænkte om vi ikke skulle være faste læsere ved hinanden?
    ja? Så gå ind på min blog og skriv en kommentar og bliv fast læser så gør jeg gengæld!
    KYS
    Anna
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/

    SvarSlet