onsdag den 22. august 2012

#A BITE OF INSTAGRAM AND NEW STUFF ABOUT THE BLOG

Så er jeg for alvor startet i skole igen, må ærligt indrømme, at det er heeeelt vildt hårdt at stå op 05.45 (!!) hver dag, hvorefter turen går med tog og bus osv., før selve skoledagen egentlig starter. Men jeg er rigtig glad for det derude, det er helt vildt spændende - for det meste - og min klasse (1f) er helt vildt søde, selvom vi er rigtig mange piger derinde. Vi har dog ekstremt meget matematik for tiden, hvilket jeg ikke rigtig kan forstå, da jeg jo netop har valgt min linje (samfundsvidenskabelig m. engelsk), fordi jeg IKKE vil have matematik hele tiden :-P Men det første halve år er jo også et grundforløb, der er mere eller mindre ens for alle, så nu må vi se. Jeg har lært en masse nyt om SI enheder, lineære sammenhænge, skolens værdigrundlag, selve skolen og meget, meget mere. Derudover har jeg selvfølgelig også mødt en masse nye og spændende mennesker, det er super skønt! Men grundet min start på gymnasiet, har jeg simpelthen ikke samme tid til bloggen (desværre), og derfor er indlægshyppigheden også faldet ret meget siden før i tiden. Men jeg elsker stadig at blogge, og vil derfor også fortsætte, MEN der vil dog gå længere tid mellem indlæggene; men jeg håber, at i stadig vil læse med! Nå, når alt det stads så er sagt, så er der ikke meget andet at sige, end HUSK at følge mig på twitter (@kimiekongsoere) og Instagram (under samme navn), for at følge med i, hvad jeg render og laver mm. Her får i en bid af Instagram... ENJOY :-) 


Til forfest med bl.a. disse søde og smukke piger inden marked i weekenden ♥



Grill-aften i onsdags :-) 


Så er der billet til L.O.C. koncert med pigerne i oktober!! Gi' den op ;-) 

Mums...

The sun was shining, the weather was sweeeat there...

Fest sidste fredag ;-)

McFlurry m. Daim ♥


Det er hårdt at være gym. pige... Man er seriøst SÅ træt hele tiden! Hurtigt billede inden
sengetid i går aftes ♥

#NEW IN: Min søster har været en uge i Alanya (Tyrkiet), og hun kom hjem med disse dejlige
rejsegaver til mig... Heldige mig :-)

Welcome back to school... Ville elske at kunne skrive 2cool4school som i 4. klasse, men nej;
det er bare med at køre på! Her kigger vi på lineære sammenhæng ud fra to punkter (mat),
gaaab... 

Xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar