søndag den 22. april 2012

WHAT'S IN MY BAG?

Okay, jeg kan lige så godt indrømme med det samme, at jeg er helt vild med "What's in my bag?" blog indlæg! Jeg har set nogle af mine yndlings bloggere fortælle om deres fantastiske tasker, fyldt med alle mulige slags lækre ting og sager, og hermed får i et lille "sneak-peak" i min...

Min yndlings taske er klart min brune taske fra Puccini, den er bare lige i øjet, og den bruger jeg klart mest. Til skolen har jeg en rygsæk fra Eastpack, som jeg virkelig har gjort brug af. Jeg regner dog med at købe en ny taske til skolen til sommer, for at få et frisk pust og noget mere plads til f.eks. min computer :-) Her er alt mit grej, som jeg slæber rundt på... 

(Fra venstre mod højre): Jeg har selvfølgelig altid mine nøgler på mig, et par elastikker og nogle hårnåle med, så man altid lige kan fikse sit hår, og min mascara. Derudover har jeg stort set altid en flaske vand med mig, og til tider kan du finde et par bananchips i tasken, der er super lækre snacks til i løbet af dagen, hvis du skal afsted i længere tid. Mine solbriller er også fløjet ned i tasken, for selvom det stadig ikke er helt varmt endnu, kan solen stadig være skarp - Og så fordi jeg generelt bare elsker solbriller, og disse lækre Aviators (mine yndlings) giver det helt rigtige "California girl" look ;-) Mine høretelefoner + min iPhone (den er desværre ikke på billedet, da jeg brugte den til at tage billederne med) er alfa og omega for mig, jeg kan slet ikke uden, og hører ofte musik når jeg er på farten. Derudover har jeg også altid en spraydeo eller parfume med, en mini-tørshampoo og min bøtte med mentholatum (fantastisk som læbepromade!).

(Fra venstre mod højre): Det er altid rart med lidt læsestof, hvis man skal være længe undervejs i f.eks. tog el. lign., og det er selvfølgelig mit yndlingsblad BAZAR. Om sommeren har jeg tit mit saltvandspray fra H&M med, der giver "beachy" hår, og derfor er perfekt til varmere dage eller stranden. Derudover har jeg også en antiperspirant (meget mere effektive end alm. deo'er) fra The Body Shop, denne med Aloe Vera, en lille "klik-æske" til forsk. piller, tyggegummi og en lille bøtte med noget creme, da jeg ikke kan fordrage at have tørre hænder - Denne indeholder lige pt. Coconut Butter fra The Body Shop. Min sorte pung har jeg altid på mig, jeg elsker den så meget! Den er praktisk, flot, kompakt, stilet, ja, jeg kan slet ikke sige noget dårligt om den :-) Sidst har jeg også en solpudder + børste fra H&M, så jeg altid lige kan friske mit ansigt op, samt mit bus/tog-kort, og min kalender (som er helt uundværlig!), der desværre ikke kom med på billedet, men kan ses på det store billede øverst.

Xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar