lørdag den 21. april 2012

"DON'T BE AFRAID OF GROWING SLOWLY; ONLY BE AFRAID OF STANDING STILL."

Bloggen er desværre lidt fattig på friske indlæg for tiden, for jeg har simpelthen haft så travlt på det sidste! Vi får masser af lektier og afleveringer for i skolen, eksamen begynder at trænge sig på, sidste weekend gik med forberedelser til min søsters 18-års som også blev fejret, og i går var der "ladies night" med en masse skønne piger hos en af mine BFF's i anledningen af hendes fødselsdag ♥ Men torsdag + fredag har jeg heldigvis FRI fra skole af, det bliver så dejligt med lidt forlænget weekend :-) Nå, men jeg vil til at stoppe, inden det bliver alt for langt. Jeg lover at tjekke noget mere ind på bloggen i den kommende tid!

Her følger lidt billeder fra ovenstående events...



Ladies Night 

Ladies Night pt. 2 

Ladies Night pt. 3 

Min kære søster, i gang med en ud af de 18
shots! Puuuha... Endnu engang tillykke, musse.
Xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar