onsdag den 4. april 2012

"EVERYTHING IS NOTHING WITH A TWIST"

Nogle gange er det bedste bare at gå heeeelt ned i gear, og hygge lidt om ingen ringere end sig selv i et par timer... Min dag bestod af et dejlig langt varmt bad, en lækker bodylotion, et blødgørende fodbad m. creme efterfølgende, og et par magasiner ved hånden samt en kop grøn te m. mælk og honning, mmmm.... Her er opskriften på mit absolutte yndlings fodbad.
Du skal bruge: 
- En tyk og god creme.
- Groft salt, honning og olie.
- Varmt vand og en teske.



Du smider 1 tsk. honning og 1 tsk. olie på bunden af din skål, og så smider du en god håndfuld groft køkkensalt oveni. Det "ælter" du stille og roligt sammen til én masse med teskeen, hvorefter du hælder varmt vand ned i skålen, og rører rundt til massen er opløst. Voila! Luksuriøst fodbad til 0 kr,- ;-)


Alt for lækker dag, i sær efter gårsdagens STOR-shopping! Her får i et kig med mig i et par udgaver af mit all-time YNDLINGS magasin, Bazar (Jeg er en sucker for magasiner!) mm.


Mmmmm... Ren rå-hygge på en dag i eget tegn!

Der er virkelig intet som et dejligt fodbad i ny og næ! Brug evt. en slibesten for at gøre dine fusser ekstra bløde efter dit lækre fodbad :-)

Your welcome !! Gå endelig ind og tjek dette ud, det lyder jo alt for fedt...

Det her må være en af meningerne med livet!

Wise words, darling ;-) (Aura Dione)

Igen rammer hun hovedet på sømmet perfekt!

Der var en fin mode-artikel med Neel Rønholt i et af bladende, hvor hun bl.a. tilkendegav hendes
yndlingssko - Jeg har overvejet at investere i sådan et lækkert par Nike Free sko, som jeg
selv ville designe, men jeg er bare så tilpas i mine kære Converse... ALL-STAR 

Neel Rønholt har talt!





Når vi snakker mode, kan vi IKKE komme udenom den kære Kate Moss, og det
med god grund!

Og samme med Lauren Conrad, hvis stil også er helt i top!
Xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar