tirsdag den 3. april 2012

#NEW IN + BRONX M. THILDE...

I dag har jeg været på stor-shopping med min veninde Mathilde, det var super hyggeligt! Vejret var super skønt (selvom det var en smule køligt), men vi havde en dejlig dag. Nu glæder jeg mig alt for meget til endelig at slappe af med noget Paradise Hotel, og senere andet godt fjernsyn! Her følger billeder af det nye mm. + close-up's på nogle af tingene :-) 


Lækre sorte stiletter m. nitter, som jeg fandt til halv pris - Og lige i min str!

Weee... Kunne simpelthen ikke stå for dem! Mærket hedder Blink.

Plejende Creme - Matas egen.
Extra-Volume Collagene Mascara - L'oreal Paris.
Rød læbestift "Rouge Corail, 115" - L'oreal Paris.
Muldvarp/Brun neglelak - Tigeren.
Mørkeblå neglelak - Rosie&Roses.
 

Denne taske er bare LIGE i øjet! Årh, hvor jeg synes
den er lækker...

Alt for lækker brun taske fra Puccini!

Stadig den lækre taske, bare i den korte rem i stedet for den lange.

(Fra øverst til venstre mod højre):
3x sølvringe - H&M.
Lækkert armbåndsur i sølv - Passero.
Smykketræ i sølv - Tigeren.
Brunt læderarmbånd - Pieces.
Sort ring m. diamanter - M'Sign.
Sort halskæde - H&M.

Dette bliver en af mine nye yndlings- trøjer, den er bare så behagelig !!
Og så ser den samtidig super lækker ud... Løs oversize grå trøje - Pieces.

Alle burde have sådan en hængende i skabet, da min gik i stykker,
måtte jeg straks ud for at købe en ny !! Sort tubetop - Pieces.

Nok de mest behagelige bukser, jeg nogensinde har investeret i...
De er to-die-for !! Fantastiske  grå jogging/harems-bukser, der
sidder stramt ved anklen - VeroModa.

Close-up billede på uret fra Passero.

Close-up billede på læderarmbåndet
fra Pieces.

2x sorte tights - H&M.

Thilde og jeg nød en lækker Vitamindrik på vejen hjem...
(De er alt for delicious!!)

Mine shopping-poser... Overskueligt? NEJ ;-)
Xxx


Ingen kommentarer:

Send en kommentar